Wednesday, April 28, 2010

United Colors of Benetton

Benetton è una delle mie marche preferite. È da tanto che non faccio un salto in uno dei negozi, quindi ho pensato di fare una capatina sul sito e ho dato un'occhiata alle collezioni recenti. Ho visto degli outfit che mi sono davvero piaciuti, perciò credo che presto farò una visita al negozio. Sotto ci sono alcuni vestiti che mi sono particolarmente piaciuti della nuova collezione primavera/estate.

***

Benetton is one of my favourite brands. It's been a while since I've actually gone into one of the stores, so I've decided to take a look at the site to see the recent collections. I have seen some outfits that I've really liked, so I think I will stop by at the store soon. Below there are some of the clothes I particularly liked of the new spring/summer collection.

Ecco anche alcuni pigiami, costumi e altre collezioni per l'intimo.

***

Here are some pajamas, swimsuits and other collections.

No comments:

Post a Comment